Thursday, October 17, 2013

kucing pun mampu selfie.


raya haji sepatutnya penuh dengan gambar lembu.
tapi lain yg jadinya.
penuh dengan gambar kucing selfie. haha


disebabkan adik ak ni si zura suka bergambar selfie, maka ak dengan dengan kucing ak xixi pun menyibok sekali.
hambek kau. dia bagi pose maut tuh, terlentok habis kepala dia. kalah zura. hahaha


anak xixi yg ni memang super duper aktif. susah nak pegang dia.
tapi sekali dapat pegang dia, akhirnya dia kalah dengan kuasa ala-gosok-lampu-aladdin.
terlena terus dia. haha. gosok jangan tak gosok.


jangan ingat uolls je yg boleh ambik gambar selfie, iolls pun mampu lah.


lena betul dia dapat tidur atas riba ak. alololo



nampak tak sifat kebayian kucing ak? manja tahap giga!


berdiri sebelah adik ak ni menampakkan saiz ak yg sedia comel. haha.
adib ni adik bongsu ak dan dia paling besar dan tinggi dalam family ak.
dia ikut baka belah ayah ak.
pakcik2 ak semuanya tinggi2 dan besar.
cuma ayah ak dengan makcik ak je yg kecik2.
kadang2 bila berkumpul dengan sepupu sepapat ak, ak dengan adik ak zura agak tenggelam lah. hehe.



*pagi petang siang malam mengadap kucing. orang kata muka pun dah macam kucing. ehh?




2 comments:

koehzzz said...

amboi..besar gak adek kau..bru igt nk buli..trus xjdi..haha

budak kecik said...

haaa adik ak yg bongsu ni besar mcm pak arab. tp nmpk je besar adib ni, tp jiwa kecik. manja overdose. hhaha