Saturday, September 28, 2013

ubat ak adalah tidur.


hari ni ak buat janji melayu.
dari mana kau belajar syikin?
senggugut. fullstop.

kak ally, dayah sorry :'(

siapa suka janji melayu?
ak tak suka orang yg buat janji melayu.
tapi ak terpaksa sebab sakit yg amat. takde mood.
kawan perempuan mungkin paham.

ubat untuk senggugut?
tidur. bukan painkillers.
ak bukan tak suka makan ubat cuma tak nak biasakan diri dengan dadah.
tak kira migrain ke, senggugut ke, ak tak akan makan ubat.
ak cuba lawan dengan tidur je.

memang lah susah nak tidur bila terasa dinding uterus macam kena rentap.
sakit dia sampai bahagian peha sampai ke kaki rasa lenguh.
badan pun rasa sejuk macam nak demam.
ak dah jarang2 kena senggugut tapi sekali kena memang parah.
tapi ak cuba untuk tidur sambil berzikir.
ternyata ak boleh tidur dengan nyenyak- feeling awesome!
alhamdulillah.
tapi bila bangun, rasa lapar!

mana mahu makan ye malam ni?


No comments: