Wednesday, September 25, 2013

hikmah.


bila dah dapat jubah konvo tadi, tetiba rasa sebak.
betul ke ak bakal graduan um?

dulu antara nak taknak je masuk um sebab dapat kos yg menyimpang terus daripada cita2 ak.
dah malas ak nak kenang cerita lama.
tu macam ak tak redha je dengan qada dan qadar Allah.
mungkin ada hikmah ak dapat um.
mungkin 2,3 tahun kemudian baru ak nampak hikmah dia.





*hei hari ini ada rama2 datang singgah kat jari ak. orang tua2 kata, ada petanda orang nak masuk meminang. apa kaitan entah rama2 dengan perkara meminang. haha. nak masuk kereta pun, dia terbang singgah kat lengak ak pulak. adeyh apa hal dengan rama2 sesat ni entah. ak syak sebab ak pakai body butter yg bau oren. bau oren tu yg menyebabkan rama2 berminat dengan ak gamaknya.

No comments: