Saturday, September 21, 2013

gigih bersebab.


adik bongsu ak si adib ni dah memang rindu tahap meroyan ke dengan kek coklat kukus ak?
sampai sanggup dia buat sendiri kot.
adib buat kek? biar betik! hahhaha.

mulanya mak ak memang tak percaya tapi lepas tu dia beli semua barang2 nak buat kek.
mak ak biarkan je dia kat dapur sebab mak ak nak tengok hasil tangan dia sendiri.
haha kejam betul mak ak.

tapi mak ak cakap, kek dia kerah kekung (baca: keras).
rasa pahit pulak tu.
wakakak. adeyh adik ak ni.
kot ye pun nak sangat makan kek coklat tu, tunggu lah ak balik nanti.

insyaAllah after konvo, ak balik kelantan.
sabar naaa adib.
nanti kakak buat lah kek-coklat-kukus-feveret-adib-forever.

alamak mulut ni rasa nak makan macam2.
balik nanti kita buat lontong nak?
lets.


*konpem sudah nama ak tak tercalon. putus asa? hadoii hidup ni tak gempak lah beb kalau semua benda dapat dalam sekelip mata. putus asa jangan sekali :)




No comments: