Thursday, September 19, 2013

comel kuasa infiniti.


kenapa comel sangat?
siapa tak geram hoii bila ada kucing buat muka cenggini?

kucing ak ada lah yg jenis nakal tak ingat dunia.
jenis nak merungkas (baca: memanjat) pokok je kerja dia.
tak pun datang sergah ak secara mengejut. 
memang lah nak kena jentik dengan ak.
tapi bila nampak dia buat muka comel macam ni, terus rasa sejuk je hati. 
pandai jugak ek kau kucing nak sejukkan hati orang. hahaha.

tapi kenapa sampai ada yg sanggup bagi racun kat kucing?
apa masalah dorang sebenarnya?
apa salah makhluk Allah yg comel ni? T____T




*senarai nama utk calon top 5 keluar esok bak hang. berdebar tak terhingga! nama ak tercalon ke tak, ak terima seadanya. kerana ak tahu Allah dah aturkan yg terbaik utk ak :)
Wallahualam.




No comments: