Monday, March 4, 2013

hati tersentuh dengan kuniaan Allah.



alhamdulillah dari hari ke hari Allah temukan ak dengan pelbagai manusia yang dapat memberi sejuta kebaikan untuk diri ak.
walaupun ada sesetengah yang hanya datang singgah seperti angin, tapi banyak benda yang ak dapat.
inilah dikatakan belajar daripada pengalaman hidup manusia lain.
jangan jadi seperti katak di bawah tempurung.


*housemate ak si nikki, pelajar daripada rusia sanggup buatkan ak teh panas bila dia dengar batuk ak makin teruk.
ya Allah, baiknya dia. walaupun kami berbeza bangsa, malah berbeza negara, tapi dia cukup mengambil berat pasal kesihatan ak. dan housemate ak yang lain, pelajar daripada indonesia pun cukup baik dengan ak. dia layan ak macam adik dia. huwaaa nak menangis boleh?

syukur ya Allah kerana Engkau temukan ak dengan manusia yang berhati mulia :')


2 comments:

Anonymous said...

ikin, aku tak bagi kau jumpa kucing aku. Nanti ko culik.

budak kecik said...

amboi2 ingat ak ni cats kidnapper ke apa? haha. tapi kalau yg gebu tu, ade potensi utk diculik lah. kihkih