Wednesday, January 9, 2013

belajar buat gelang mutiara pulakk


terima kasih daun keladi untuk kak pie, kak ally, dan kak shila sebab ajar ikin buat gelang mutiara.
sangatlah comel (:

benar2 menguji tahap kesabaran ak sebab nak buat gelang ni cerewet sikit.
silap sikit, kena repair balik semula.
itu ak lah. benda2 macam ni, ak memang pentingkan kesempurnaan.
baru nampak sedap mata memandang. hikhok.

benda2 cerewet macam nih korang memang kena sabar dan paling penting kena ade minat.
kalau tak silap haribulan, semua benda pekakas gelang tu korang hayun. hikhik.

18hb nih ade besday party si cilik aish kat perdana beach resort.
*tapi tak tahu lah pulak kot kak zaza nak tukar tempat lain gara2 sonamu.
ehemm boleh lah ak bagi bebudak nih pakai gelang tangan buatan ak.
mohon dorang gemar hasil tangan ak lah eaa


*dorang kata si pengapit selalunya lambat kawen. harap benda ni rekaan semata. aaa kak nora, boleh tak tukar pengapit lain selain daripada ikin? boleh tak?

No comments: