Thursday, December 13, 2012

too hot!



disebabkan saya bakal terbang balik kelantan, maka korang yang dari area bangsar, pantai dalam, petaling jaya, kelana jaya, subang jaya, shah alam, dan puchong boleh contact sepupu saya, azzue: 014-6404475.


Alpha lipid slimming diet 2 (ALSD2)


untuk orang kelantan yang berminat nak cuba ALSD2, boleh contact saya: 017-9230036.

saya akan bertapa kat kelantan sampai bulan satu tahun depan sebelum terbang balik kl semula.
*ceh macam lama je ak nak bertapa kat sana. padahal 3 minggu je. ish3*

demo buleh beli direct dari sayo lah dehh. duit postage pun tok payoh lah awok ehh. 
*sebab dengar cerita, kat kelantan still susah nak cari ALSD2.
ehem. boleh lah beli dengan saya kan. 
3 minggu saya kat sana. jangan bazirkan masa anda. deghah2 contact sayo dehh. limited nih!


saya dan kak azzue boleh bagi SPECIAL PRICE dengan HADIAH2 FREE lagi! 
moh ler order dengan kami ;)
antara orang kuat ALSD2. dari kiri kak lin, dan sepupu saya kak azzue  yang semakin kurus dari  minggu ke minggu ;) tahniah!






3 comments:

Old Trafford said...

Ni susu apa, susu bagi kuat ke atau susu bagi kurus atau susu bagi naik berat badan.saja tanya hehe

budak kecik said...

susu bagi kurus lahh. hehe

ejulz said...

smoga bisnez maju :)