Sunday, December 30, 2012

gigit kang!



kucing memang makhluk tuhan paling comel. 
bukan sikit comel dia.
tapi saaaaaangat comel! rasa macam nak gigit2!!

saya zombi. saya kucing jantan.
*pandai pulak dia senyum. haha. sebenarnya, mulut dia ade luka. tapi tengok sekali macam dia senyum. say cheese! 


saya xixi. saya kucing betina.
*yang ni mase dia kecik, kureng comel. tapi bila dah besar, dia lah paling comel dan saaaaaangat manja.

romantik tak kami? hikhok.
*okay yang ni memang dorang betul2 berpegangan tangan. nasib baik ak sempat snap.
huarghhh coooooomelnya! gigit kang!!

yang ni cara dorang bermanja. alahai comelnya kamu!
*muka xixi redha je. hahah

haaa lepas tu tidur pun sama2. sangat comel okayh cara dorang tidur.
* rasa macam nak lenyek2. ak memang pantang tengok aksi comel kucing nihh

tidur pun nak peluk teddy bear ak. hihi
*yang ni masa hujan 24 jam kat kelantan minggu lepas. masa hujan, dia memang suka tidur atas riba ak. kau kacau lah dia tidur macam mana pun, dia memang tetap statik pejam mata tidur. punya lah nyenyak dia tidur. bhahha


semua gambar2 di atas memang gambar candid.
kucing ak memang pandai posing.
*pendek kata, semua kucing lah pandai bergambar.
ak kalau dah nampak dorang buat aksi gedik2 macam tu terus snap!
mana nak dapat oii gambar candid comel macam ni.
ak kalau dah geram sangat dengan kucing ak, ak peluk dorang ketat2 sampai dorang pun naik rimas.
haaa itulah kau. kenapalah comel sangat wahai kucing2 sekalian?



2 comments:

koehzzz said...

cne nk sbut xixi tu?

budak kecik said...

sebut dia sisi.. dia lg mnja dri zombi. zombi dh tak kenal ak T__T stiap kali ak nk pegang dia, dia msti lari.

tp tngahari td hujan, dia sejuk kot. tiba2 dia dtg tido atas riba ak. haha. akhirnya zombi mengalah. yezza