Saturday, November 3, 2012

Zikrullah


sekarang ni harith suka duduk atas riba ak setiap kali ak selesai solat isyak.
selalunya malam2, dia suka kacau acik dia.
tapi sekarang, acik dia dah takde. ak pulak mangsa dia.

tapi kalau dia nampak ak solat, dia tak kacau.
dia tunggu sampai ak bagi salam kedua, kemudian terus dia duduk atas riba ak.
bila ak berzikir, dia senyap je.
mulut yang macam orang tua tu, terus jadi senyap bila dengar ak berzikir.
subhanallah..


*lagu ciptaan dia yang terbaru: "kak kin jangan lari, nanti harith buat susu"
pape je la harith oii. haha.

2 comments:

koehzzz said...

try la ajk die zikir skali.ajar die sket2 dlu.mlut die kn da mcm org tua.msti da pndai sebut..hehe

budak kecik said...

entah. ak nmpk mulut dia kumat kamit dok ikut ak. tp suara xkeluar pn. haha

tp kdg2, kalo xde sape layan dia, dia suka azan. tp xbrapa btul lg la sebutan dia. hehe