Friday, November 16, 2012

peneman pengantin.



baru2 ni ak ada dengar khabar angin je pasal permintaan sepupu ak, kak nora yang nak ak jadi pengapit dia Februari tahun depan.
tapi ak abaikan je la khabar angin tu sebab kak nora pun takde cakap dengan ak pasal tu.
pastu ak pun tak berapa rapat dengan kak nora. dia lagi rapat dengan sepupu belah mak dia.
lagi la tak logik dia nak ak jadi pengapit dia. *ak anak saudara ayah dia.

tup2 semalam ak jumpa kakak dia, kak ja.
kak ja kata, kak nora dah beli kain untuk ak.
kak nora beli kain kaler purple putih sebab tema pun kaler purple.
sebenarnya kak nora nak cari kain kaler greyish purple tapi tak jumpa.
aiseh rugi2. sebab sekarang ak dah tersuka kaler kelabu.
kalau gabung kelabu dengan pink lagi cunnn.
*ak memang hantu pink.

okay takpe. tu majlis kak nora. bukan majlis ak pun.
okay masuk bab baju: stail baju kurung macam mana ak nak buat nanti?
kalau bab tudung, ak dah malas nak pakai selendang. serius malas.
sekarang ak lagi selesa dengan tudung syria. sarung je beb. tak payah belit2.
*ada orang kata ak macam cina mualaf bila pakai tudung syria. ala, comel apa. hak3



pakai gaun je la. already made. senang cerita. *kalah pengantin! huahua.




10/2/13 belah perempuan. 11/2/13 belah lelaki. ala, sama2 kelantan. memang lah ambik masa 2 hari je.
cuba kalau dapat orang luar. memang tak lah nak buat majlis berderet macam tu kannn




2 comments:

deDetz said...

haluu kak!!
sori lambat blas komen..hehe
eya, sy dpt kat sana kak :D
terus brusaha!! hehe ^^
Good luck for both of us :)

budak kecik said...

wah2. terengganu tu tempat akak dulu taw. selalu2 la pergi pantai ;)

good luck!