Saturday, November 3, 2012

buaian.



untung betul pergi playground dengan harith sebab ak pun dapat naik buaian sekali. haha.
*ak memang penggemar buaian yang tegar.

nak berebut dengan budak2, takde gamak pulak ak.
maka dengan adanya harith (lagi2 dia takut naik buaian sorang2), semua budak kat situ bagi layanan diraja. first class you. keh3.
ak pun riba la harith sambil naik buaian.

ohh dah lama betuii ak tak naik buaian. akhirnya ada jugak peluang ak.
terima kasih harith.



2 comments:

ms ribena said...

teringat plak g taman tasik perdana.. sume berebut nk nek buaian.. :)

budak kecik said...

mmg mse tu ikin teringat kt korang je. ngee