Friday, July 6, 2012

mak ak pun macam tu jugak ke nanti?


pagi tadi, ak, farah, wani sempat pergi majlis akad nikah kakak lia kat pj.
lepas semua dah selesai, photographer record video ucapan mak lia untuk pasangan pengantin terutama untuk anak perempuan dia.
first nak buat ucapan tu pun, mak lia dah mula sebak.
waa, masa tu semua jadi senyap.
ak yang duduk depan mak lia tu pun dah mula rasa sebak jugak. terus ak pusing pandang tempat lain sebab ak risau betul kalau air mata ak pun tumpah sama.

masa tu, ak mula terpikir,
mak ak pun macam ni jugak ke bila ak dah sah jadi isteri orang? 
ak pantang betul bila tengok mak ak nanges. nanti ak pun nanges sama :'(
haih. tetiba rasa rindu kat ma.





2 comments:

ghost writer said...

mak kena berucap jugak ker?

budak kecik said...

xde la. ucapan saje2 utk anak pompuan dia la.