Wednesday, July 18, 2012

kesayangan ak pun reti nak tuntut janji.



semalam ak ade janji dengan kesayangan ak nak beli makanan untuk dia.
tapi hari ni ak terlupa.
serius lupa.
dan hari ni, dia nampak je kelibat ak, dia terus tegur ak. danggg!
alahai, kesayangan ak ni.

dia memang tuntut janji ak.
ya Allah serba salahnya ak.
kesian pulak tengok muka sedih dia.
dah la dia asyik ikut ak je.

*tak sangka dia ingat janji ak.
ak memang suka borak2 dengan kesayangan ak (baca: kucing).
disebabkan dah lama ak tak dapat membebel dengan kesayangan ak kat kelantan tu, ak cari la kesayangan baru kat kolej ak ni. 

**see, sape cakap kucing takde perasaan.
setiap kali membebel dengan kesayangan ak, dia mesti tenung je mata ak.
siap mengiau lagi.
sah! dia memang reti bahasa. 


kesian dia :'(

7 comments:

fifie said...

fie pun akan rasa macam tu kalau makanan kucing fie habis. Kat rumah ada 9 ekor kucing, kalau habis memang susah nak dapat stok satu guni besar tu :( Kesian tengok muka diorang sedih.

budak kecik said...

wah byknya kucing fie.. taw xpe. kesian tgk muka dorang. pndai je buat muka sedih. huhu

Anonymous said...

bru smlam aku bg mkan kucing!xsmpat aku nk nek lif tibe2 brlari ke kaki aku.wat muke sedih die tu..aku pn bwk la die pg kdai skali nek moto blikan mknn die skali..hee

ღKekunangpelangiღ said...

Alahai.. biasa la tu. hari-hari nak gembira, kadang kena sedih jugak kan. :)

budak kecik said...

cik anon: haha. comel je la kau ni. boleh plk bwk kucing tu g kdai bli mknan ek. kiranya bwk dia jln2 skali la ni ek. hee. untung la kucing tu jumpa org mcm kau. hehe

kekunang pelangi: sedih sbb tgk muka kucing tu yg mcm kecewa. huhu

Nurulee said...

Sweetnya you dgn kesayang you tu. Hmm, comel. Hehe =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/07/time-off-for-le-stomach.html

budak kecik said...

tu la. mmg semula jadi comel kan. haha ;)