Friday, June 1, 2012

viva selesai.



alhamdulillah. viva dah beres.
tinggal nak siapkan writing je.
exam pun ada. jumaat first paper.

minggu ni sangat kalut.
siang malam bertapa kat lab sampai tengah malam.
kak shima pun sanggup teman kami sampai 12 malam.
untung betul dapat kakak sebaik dia.

habis je viva, perut mintak kfc.
malam ni dapat makan krushers blueberry.
tapi krushers orea lagi sedap untuk deria rasa ak.

kemengantukan.
dah lama rasanya tak dapat tidur lena.
malam ni wajib kena tidur lena.
selamat malam!


3 comments:

Nurin Farhanah said...

aku tak rasa perot ko mintak kfc

ko puny nafsu makan je tu

Nurin Farhanah said...

aku tak rasa perot ko mintak kfc

ko puny nafsu makan je tu

budak kecik said...

agak la. tp dpt mkn kt restoran puteri semalam sgt puas hati. dapat ulam ngn budu!