Friday, June 22, 2012

perancangan.



alhamdulillah. hari ni last payyyyperrrrrr... last payyyyyyperrrrr. *gaya ah chai*
kalau takde aral, ak akan grad tahun ni. insyaAllah.
macam biasa la kan. abes je belajar, semua nak cakap pasal kawen.
kawen tu memang dah ade dalam list pun.
tapi sebelum tu, perancangan lepas grad kena susun dulu bai.
kau nak sambung ke. kau nak kerja ke.
kawen aje yang korang pikir. ish3.

oh ok. tutup cerita yang agak serius ni.
kita masuk cerita yang kurang serius----> kegemaran ak yang baru. photographer bidan terjun.
dan jenis ak, ak suka cari lighting tambahan bila nak snap gambar. baru nampak 'cahaya keimanan' gambar tu ye adik2.

bila dslr dah ada dalam tangan ak: inilah hasilnya...


.gambar yang paling ak suka.
.cahaya keimanan tu yang mahal.




masa ni ada 2 budak laki naik motor lalu dan tegur bebudak ni, kenapa berdiri kat tengah2 border tu?
lepas tu, baru dorang perasan ak dengan dslr kat sebelah jalan tu tengah snap gambar dengan gaya yang agak 'profesional'. 
terus dorang pecut motor. malu kot. haha. 




budak biotek dan 'big kl'.
*nurin dah cabut balik pagi tadi. agak terasa bila dia takde. sebab nurin pun terer cari angle yang cantik*




gambar banyak. sangat banyak. sampai beratus.
tak larat nak upload.
kalau ak rajin, ak upload. sekian.


No comments: