Wednesday, June 13, 2012

kerbau pun tak macam ni.



saya memang suka kalau takde air ni.
memang saya dah pasang niat nak berkubang macam kerbau pun.
terima kasih untuk pihak kolej kediaman bestari untuk perkhidmatan air yang top 10!

*ak mandi kat singki terus. senang cerita. kat situ ade getah paip dan bekalan air kat situ masih ade. tak payah ak nak angkut2 baldi. ak sorang je yang buat keje macam tu. haha. pastu ak ajar sorang budak ni mandi  kat situ jugak. - tapi pakai kain batik ye dik. jangan nak ber'free show' sangat la kat sini. kuang3

No comments: