Tuesday, May 15, 2012

taktik kucing untuk baby.


.ruang menunggu perkarangan hospital.

konon berlagak nak tenteramkan baby yang menangis.
tapi berjaya dengan taktik kucing ak. hehe.
lega bila tengok baby tu diam.

tapi selang 5 minit, makin kuat dia menangis.
semua orang yang lalu lalang kat situ tengok.
alahai, baby ni bukan anak saya. saya cuma nak tolong je.

ok fine. tengok gaya dia menangis, ak rasa dia lapar.
ak tanya si kakak baby, mana susu adik.
si kakak jawab, adik menyusu badan.
haa ok. akak surrender dik.
buntu. tak taw nak buat apa sebab mak dorang masuk melawat sedara dalam wad icu!

sepatutnya kena sediakan satu botol susu kalau2 kes emergency macam ni.
tak ke haru tengok baby tu menangis kelaparan. kesian kot.
*tapi tak taw la pulak, kalau baby tu yang tak boleh terima susu tepung kan.








No comments: