Sunday, May 27, 2012

singlet yang dicuri.


apa kena la dengan budak floor ak ni.
singlet pun kau nak rembat ke.
taw la sekarang musim panas.
kot ye pun kau teringin nak pakai singlet tengah2 panas ni, tak perlu la sampai mencuri singlet orang.
tergamak la pulak kau nak pakai singlet yang bukan milik kau. tak geli ke? haih.

kalau dah rasa bahang yang teramat, kau pakai je la kain batik.
ke kain batik pun kau tak kenal? ish2.
*jangan kau rembat kain batik ak yang tergantung dalam toilet tu sudaa*


3 comments:

laskar pelangi said...

Wottt!Ada jugak spesis yang curi singlet. Dasyattttt!

budak kecik said...

manusia. mcm2 pesen perangai dia. nsb budak tu tak curi bra. hahaha

Siti Hawa said...

ada juga jenis rembat singlet org..