Sunday, April 29, 2012

terkesan.



tak tahu kenapa lambaian kanak-kanak perempuan tengahari tadi sangat terkesan di hati ak.
ak sentuh dia sebab dia macam terlalu asyik dengan dunia teddy bear di sebalik cermin tu.
lepas tu, mak dia panggil dia.
dia sempat lambaikan tangan dia kat ak dengan muka yang sememeh sebab tak puas hati dengan mak dia yang tak nak beli teddy bear untuk dia.
dan budak tu sangat comel. ade chinese look sikit.




kanak-kanak. sangat BERSIH daripada segala masalah.
sebab tu bila dapat tengok muka kanak-kanak, segala masalah boleh lesap. untuk seketika.
dan kucing juga boleh membuatkan ak rasa terhibur. masalah? tolak tepi!



p/s: hari ni dah berapa juta kali ak asyik sebut perkataan "bersih". 

No comments: