Saturday, March 3, 2012

takde masalah tapi gedik cari masalah.



kenapa la kau gedik sangat nak bagi pinjam lappy kau kat kawan-kawan?
bila gambar kau dengan pakwe kau tersebar ke seantero dunia, gedik la pulak nak buat report polis!
sudahnya adik ak pun terheret sama!!
yang ni ak memang panas!
haih. ak rasa motif dia satu je iaitu: JELES!
dia jeles sebab adik ak cantik, adik ak feymes kat kolej dia.
adik ak yang sorang ni memang ramai sangat nak buat musuh dengan dia.
susah la jadi orang cantik ni.
nasib baik ak tak cantik macam dia.

budak tu pun satu.
yang dia rasa tergugat dengan gambar-gambar tu kenapa??
melainkan ade terselit gambar-gambar tak senonoh dia dengan pakwe dia.
kantoi sudaa.

tapi ak bimbang gak dengan adik ak yang sorang ni sebab dia keras kepala sikit.
kalau dia tak puas hati, dia main sembur je.
sekali dia dah keluarkan kata-kata dia yang berapi tu, memang rasa panas la.


dan ak sangat berharap adik ak, si zura ni dapat bersabar dengan karenah budak tu.
benda macam ni dia kena buat dek je.
biarkan budak tu meroyan sorang-sorang.
siapa suruh dia cari masalah!



8 comments:

Beatrice Bianus said...

macam2 jadi skg ni....biarkan yg gedik tu ngan dunia dia sendiri..^^

budak kecik said...

taw xpe. sbb tu risau ngn kes zura ni. zura tu kdg2 suka ikut kpala angin dia sndiri. bknnya nk dgr nasihat org pn..

cik tomato said...

aku takut bila jumpa lelaki yg gedik.haha

budak kecik said...

oo laki tu ke? tu bkn gedik. tu namanya psiko! ee, seram kot. jumpa tepi jln, trus propose nk buat isteri. walaweyhs!

cik tomato said...

aku rase jodoh aku dgn dia kot..aku kan bercita2 nak kawen dgn doc..tp xnak doc yg psycho..hehe..tp jodoh aku bertemu dgn dia lagi harini...takut nak menanti hari esok :p

budak kecik said...

selamat jumpa dgn dia! haha.. smlm ak nk sgt jumpa dia tp dia xde la plk. ak ase dia taw la ko bwk geng. sbb tu dia mnyorok.

ghost writer said...

adik kau si Zura tuh dah ada bf? haha.

budak kecik said...

eceh. nk ngorat adk ak lettew! x boleh!! harhar