Wednesday, March 21, 2012

selamat hari jadi pa!



bangun pagi, kepala berat akibat menangis sampai tertidur.
tak pasal-pasal air mata ak tertumpah dalam mata kucing. haha.
sori la kucing. sape suruh kau ade kat situ.
ak ni suka peluk kucing kalau ak tengah sedih.
tapi pelik jugak bila kucing tu tetiba ade kat sebelah ak.
macam taw-taw je kan ak perlukan sesuatu untuk dipeluk.huahua.
alhamdulillah. segalanya sudah settle :)
salah ak jugak sebenarnya.
sensitif tak bertempat!
ak ni memang bahaya kalau dah bulan sedang mengambang.
benda kecik je boleh jadi beban yang besar. haih!
*ak pun tak paham dengan jiwa ak sebenarnya.





dan ak hampir terlupa hari ni besday pa!
nasib baik ak belum terleka.
bila ak kol pa, tak sempat pun ak nak wish besday. tetiba pa dah mencelah. pa kata: pa dah tahu.
wah! nampaknya pa memang tunggu ak kol dia.
setiap kali besday pa, ak memang tak pernah ade di sisi dia.
disebabkan jarak.
ye. jarak. f4-f5: mrsm. 18 tahun: matrik. 19 tahun-sampai sekarang: um.
dan besday ak pun, ak tak pernah ade di sisi family ak.
tapi setiap kali besday ak, kek pasti ade! terima kasih kawan :)

oh ya. 25 hb nanti besday adib pulok.
ok. hati ak sangat memberontak nak balik kelantan!
dan ye. insyaAllah. 30hb ak balik.
sepatutnya cuti mid sem ni memang ade kesempatan untuk ak sambut besday dengan family ak.
tapi ak rasa ak hanya mampu bertahan selama 4 hari di bumi kelantan kerana masih ade benda yang perlu diselesaikan di bumi um.
tapi takpe. sambut besday pa dengan adib pun dah jadi satu kepuasan untuk diri ak.
tunggu kakak balik ye! :)


No comments: