Saturday, March 17, 2012

nasi lemak. sobs.





dah kenapa tengah mengidam nak makan nasi lemak la, dia tak nak jual la pulak.
dah seminggu mengidam nak makan nasi lemak mapley. tapi tak dapat-dapat jugak.
tapi bila nak beli nasi lemak kat cafe kolej pun, kau takde gak!
korang memang berpakat dengan tokey nasi lemak mapley tu ek tak nak kasi jual kat ak. huh!


2 comments:

saya cello191 said...

mengidam btol nie..

nasi lemak xde delivery ke..haha~~

budak kecik said...

huu. betul. sgt mengidam. ni yg rase nk g bli nasi lemak mapley mlm ni. huk3