Thursday, March 15, 2012

danny la sangat!


selsema. batuk. demam. sangat menyesakkan ak.
sampaikan ak boleh kata lelaki yang berbaju merah tu adalah danny X-factor!
tapi malangnya dia bukan danny.
haiyyo. macam mana boleh tersalah tafsir muka orang ni?

dan yang ak tahu, ak nak baring je.
sebab kepala pusing.
penat melayan karenah selsema dan batuk.
dan ye. batuk ak semakin teruk. tapi ak sangat la benci dengan ubat batuk.
ak sanggup makan strepsils. tu pun perisa lemon je yang ak boleh telan.

disebabkan masa petang ak dah banyak terbuang macam tu je, dengan gigihnya ak menapak ke lab di malam hari.
dan rasanya pukul 12 malam la baru boleh siap dan jumpa katil.
*nasib baik demam ak tak melarat malam ni*




No comments: