Thursday, March 8, 2012

apa kaitan ketinggian dengan mengandung?


pernah satu hari, ak paksa budak perempuan yang umurnya 6 tahun untuk makan sayur.
tahu dia jawab apa?

ini jawapan dia:

"ala, aina tak nak makan sayur sebab nanti aina cepat tinggi. pastu susah nak mengandung la"

aik. apa kaitan tinggi dengan mengandung sebenarnya??
memang ternganga la ak kat situ bila ak dengar jawapan ekstravaganza budak tu. huahua.
dia cilok dari mana entah fakta palsu ni.
memang sampai kesudah la dia tolak sayur. haih!



"abes tu aina nak jadi kecik macam kak kin ke? tak lawa tahu. tinggi la cantik. macam model!"
budak tu sengih gaya kerang busuk.





selamat hari wanita :)

4 comments:

ghost writer said...

aku baru tahu kalau makan sayur boleh buat kita tinggi.

budak kecik said...

haa, tu lg 1 fakta yg xmsk dek akal. ak ase susu yg pnuh dgn kalsium yg bley tambahkan ketinggian kita.

tp sayur? haila. bdk aina ni. entah dri mne dia dgr bnda auta ni. sje je nk belit2 kan ak dgn bnda auta ni supaya dia bley lari dri sayur

Dreamer said...

Mungkinkah dia fikir sayur boleh bagi tinggi hanya sebab model banyak yang vegetarian? Walhal banyak makan sayur sebab nak jaga perut tanak biar buncit....pregnant!?? @_@

budak kecik said...

oo mkn sayur bley jge perut ek.. xtaw la plk psl tu. yg mak slalu pesan, jgn mndi after mkn, kalo x perut cpt buncit. tp xpe. sy mmg penggemar sayur yg tegar pn. makin hijau sayur tu, makin la rasa teruja nk mkn sayur tu!

taw xpe. BUDAK 6 TAHUN dh pikir psl pregnant tu. lg advance dri kita! huahua