Friday, January 27, 2012

siapa cepat, dia dapat.

290112: 9.30p.m. tanah merah-hentian putra.

ak dah agak dah.
lambat cari tiket, maka probability untuk kehabisan tiket amat la tinggi.
makanya, dapat la tiket malam.
haiyyo! ingatkan nak tiket pagi sebab nanti senang sepupu ak ke makcik ak boleh jemput ak kat gombak.
tapi pagi-pagi buta isnin tu, dorang dah berkampung kat klia lorh.
sebab pakcik ak bakal berlepas ke negeri arab pagi isnin tu demi pekerjaannya.
flight dia pukul 5 pagi kot.
ingatkan sempat la jumpa kalau ak sampai kl ahad petang.
tapi memang langsung tak sempat la kan kalau ak balik ahad malam.
sampai kl pukul 5-6 pagi kot.


erk. dah lama ak tak pergi hentian putra.
sebab transit ak selalunya kat gombak je.
dah la sampai pagi-pagi buta kat hentian putra. heh!
tunggu je la kau kat situ sampai subuh.
then baru gerak balik um.
baru la ada keberanian sikit nak jalan sorang-sorang pun.



jalan sorang-sorang okay apa.
boleh jalan malas-malas. huahua.

5 comments:

Redbloodsnow said...

psstt..zie kan, sgttt lah tak reti nk jalan ssorg. terasa janggal je bila jalan ssorg. mcm² bermain di pikiran. hehe

dayu_myself said...

jaga diri nanti shkeen jlan sensorng..bhaya tggu kat sne...
hati2 tau..
^___^

budak kecik said...

redbloodsnow: sy dh bese kak. sbb tu brani sket nk jln2 sorang2 pn. hidup kna pndai brdikari. huhu

dayu: insyaAllah xde pape kot.. thanx! :)

Anonymous said...

klo jalan sorg2 mne bleh mlas2..kne jlan laju2!!lg cpat smpai lg slamat..
*nk aku temankan?ngee

budak kecik said...

x pyh! ak bley jln sorang2 la. prkara bese utk ak. huhu