Wednesday, January 18, 2012

random.


kestabilan emosi tergugat.
nafsu makan tahap petala ke berapa entah.
petang semalam ak makan roti boooomm dengan nasi goreng mamak sekaligus.
pergh. tu bukan makan. tapi melantak.
pipi pun dah montel berganda-ganda.
maknanya lepas ni, joging pun kena paling ekstrem!!

esok last paper. dan malam esok jugak la, ak cincau dari um.
pakcik ak datang amek.
katanya ada makan besar kat flamming.
wah! orang nak belanja. ak follow je.




adriana zahra.

weekend ni lepaking kat gombak jap.
cukup lepas rindu kat si cantik zahra ni, malam ahad ak cincau dari kl, balik kelantan.



bye kl. hai kelantan.
pantai jom! :)





aish irrisha zulaikha.

balik kelantan, makan kek besday dengan si cantik aish.
mummy dia sanggup tunggu ak balik.
wah terharu!
ni yang rasa nak buat kek coklat ni.
minggu depan ramai sangat yang sambut besday.
adik ak zura: 21hb, abe: 25hb, makcik ak: 28hb.
ok. kek coklat memang harus di hujung jari anda lah!


*30/1 ak dtg um. seminggu je kat umah. sobs.

5 comments:

Anonymous said...

untunglaa org tu da abes exm jap g..gdluck!

kalo da nmenye kuat mkan..ish3 balik nnti joging kat pntai lak ek..jgan smbung trnak lemak blik..hee

budak kecik said...

alhamdulillah selesai sudee.. :)

mlm ni mau g mkn steamboat! nk ikut? :p

joging kt pantai? baik ak bina istana pasir kt situ. hak3

Anonymous said...

kau jgan ajak aku..kang xlarat pkcik kau nk byar bil..aku klo mkan steambot mmg xingat dunia..hee

mmg mcm bdak kecik la kau..wat istane psir..hak3

Far8 budak baik said...

ramai gile anak kau..
hahahahahaha

Redbloodsnow said...

eee patung yg 1st tu comel nah arrrrr. kalah patung barbie..hehe