Tuesday, January 10, 2012

banyak manusia. banyak ragamnya.

ak paling suka berdiri dalam lautan manusia.
sebab ak suka tengok ragam manusia.

hipotesis ak: semakin banyak manusia, semakin banyak ragamnya.


dalam kekalutan manusia tu, tiba-tiba terdengar suara kanak-kanak yang opkos la comel kan.
"umi. abah nak pampers. adik berak la"
ak cuba cari ayah budak tu. oh rupanya ada berdiri kat tangga mcD tu sambil dukung anak perempuan dia.

sekali sekala si ayah basuh berak anak tak salah kan :)


8 comments:

Anonymous said...

aku lbih suke dduk brseorngan sbb aku bebas wat ape saje yg aku suke tanpe prhatian org len..

ye..mmg xslah..just kne besekan diri je..
*aku bese je cebok dak kcik..heee

budak kecik said...

oo, ni nk kata kau dh layak utk jd ayah la ek?

ok xpe. nnti ari2 ak soh kau cebok budak boleh? hee :P

Anonymous said...

eh2..aku xkate pn..blom lgi la..ngeee =p

alah..bnde kcang tu bile2 mse aku bleh wat..siap mndi pkai bdak pkai pmpers pkai sluar bju pn boleh..heee

budak kecik said...

haa bagus. pas2 nnti kau buat susu budak tu n susukan dia skali okay. terima kasih :P

Anonymous said...

aduuhh..parok la spe jd laki kau..sume kau suruh wat..hahahha =p

budak kecik said...

dah tu kata bnda kacang je. hee :)

Anonymous said...

mmg la snang..tp laki ni kalo disuruh wat keje byak2..die akn tensen..besela ego nye tnggi..(nsihat tok kaum pmpn)heee

budak kecik said...

setiap mnusia ade ego dia sndiri. n ak taw ego laki mmg sgt dahsyat! pmpn pn ade je yg ego dia melampau2. dan ak plg x suka bila brdepan dgn org yg sgt ego ni. susah nk mengalah. dlm dunia ni, dia je la yg btul. org lain semuanya salah. haih!

*akan ku ingt nasihatmu itu. :D