Tuesday, December 20, 2011

terbongkang tidur.

macam mana perasaan kau kalau kau tengah syiok tidur sebab qadha tidur yang terbengkalai semalaman, tiba-tiba datang orang ketuk pintu bilik kau sebab semata-mata nak check tilam?




*nasib ak tak bertukar jadi raksasa macam ni*


jangan bimbang pakcik.
kami orang pertama pergi ambik tilam baru kat pejabat kolej.
*walaupun hakikat sebenarnya rumate2 ak yang gorgeous tolong angkut tilam ak sekali sebab tyme tu ak takde kat kolej disebabkan perasaan merajuk yang menebal terhadap wifi kolej*



haih! ikutkan hati, ak rasa macam nak biarkan je dorang dok jerit-jerit kat luar bilik ak ni.
ok fine! dorang ada kunci pendua la.
memang patut ak terjun katil pastu bukak pintu sebelum dorang rempuh pintu bilik ak, tengok ak terbongkang tidur.
malu woi!!

4 comments:

Anonymous said...

tido trbongkang xpe..jgan trkangkang..heheh
comei nye la rksasa die..

budak kecik said...

eh ak tido gaya sopan la. x caye, tnya rumate ak. haha

sbb comei la, ak letak kat sini. tp kalu pink lg comei kot. huhu

fazrulnoor said...

pernah x tido sambil bersila berbaring

budak kecik said...

hah? mcm mne plk tido gaya camtu? pelik bebeno..