Wednesday, December 28, 2011

privasi terganggu.

pagi-pagi dah spoil mood ak!
kalau nak renovate toilet kasi up sampai jadi eksklusif sekali pun, boleh tak tunggu cuti sem??

sekali dorang dah masuk toilet tu, sampai petang nanti la dorang berkampung dalam tu.
susah la macam ni.
mana nak mandi, mana nak basuh baju, mana nak buang air.

dan yang buat kerja tu adalah INDONESIAN!
kalau dorang, memang ak susah sikit nak percaya.
*memang langsung tak boleh percaya pun*

dah la masuk toilet main serbu macam tu je.
eh hello. kau masuk toilet perempuan kot. bukannya toilet lelaki.
hormat la sikit privasi orang perempuan.






dan seminggu jugak hidup ak tak tenang.

6 comments:

Siti Hawa said...

kin ada lagi ke diorg tu.. aduhai ..bhya...ni bg susah ni..

budak kecik said...

ada lg... mmg btul2 dia brkampung dlm toilet tu. toilet sgt brsepah la kan. sobs :'(

ms ribena said...

tau x pe~~ waa!! cepat la sket wt keje tuh!

budak kecik said...

entahnya. mmg btul2 ganggu privasi org. toilet hnya slmt digunakan after pukul 5! lama tu! huwaaaaaaaa

ms ribena said...

wee~ toilet da siap! ade pintu baru! sy nk mandi kat toilet pintu baru la.. hoho..

budak kecik said...

excited naa k.ally! dpt pntu baru... *pntu je yg bru* kuang3