Thursday, December 22, 2011

kakak ayu!




wah! hari ni ada budak panggil ak: KAKAK AYU! *sambil buat peace*
kakak terharu la adik.
adik ni macam taw-taw je kakak tengah sedih.
*tapi budak selalunya jujur kan :)

syukur ya Allah kerana Kau hadirkan budak tersebut untuk menggantikan rasa sedih ak dengan rasa yang bahagia.
alhamdulillah...

8 comments:

AA said...

sorry.i'm bad :'(

Anonymous said...

nape kau sdih? nk aku pnggil kau kakak ayu gak ke..

budak kecik said...

cik awa: bukan salah kau. dugaan utk ak ari ni. huhu. cheer up gurl :)

cik anon: sedih psl esemen ak. tu je. entah tetiba nk emo sket ari ni. tp budak tu serius comel. mcm gatal pun ade ak tgk. siap pusing2 lg tgk ak, sampai la dia kna tarik telinga ngn mak dia. haha!!

budak kecik said...
This comment has been removed by the author.
fatinmyra Sweet :) said...

alalaa~
takmu lah sedih2 kak ;)

budak kecik said...

kakak dh ok adik. thanx ;)

HEROICzero said...

hi kakak ayu~


=)

budak kecik said...

hi encik ayu. eh silap. en heroiczero. haha