Thursday, December 8, 2011

hint.



kalau kau betul-betul sukakan orang itu, boleh tak kau cuba bagi hint sikit?
susah sangat ke nak bagi hint?
ak bukan nak suruh kau kapel pun.
cuma sebagai tanda.
nanti takde la kau dok bertepuk sebelah tangan je kan.
kot la dia pun nak tepuk tangan kau jugak kan.
untunglah.


12 comments:

Anonymous said...

mcm mne nk bg hint 2?
ce cite sket..:)

~SaL IjOu~ said...

x ramai yg punya keberanian tu & lebih rela berdiam diri~

budak kecik said...

cik anon: bila mata bertemu mata, buat2 la kenyit mata ke.. kahkah.

ok. ak dah mula merapu. cadangan ak, apa kata, cuba guna org tengah. nanti takde la kau tertanya2 psl status dia dh berpunya ke belum. kan~~

sal ijou: keberanian tu mungkin datang dari niat hati yg kuat jika betul2 dah ada perasaan nak berumah tangga.

Anonymous said...

emm..ok gak 2..
tp aku tnye direct trus lg snang kot..
sheken da ade yg brpunye ke?
hahaha...

budak kecik said...

gaya tulisan mcm cik dayu je. ahah!!

**kantoi sudaa. wohha!

dayu_myself said...

ckin, ni saye...
spe cik anon ats ni aek??adeh...

heee....kne ke bgi hint??
kkdang kte ske orng tu,
tpi kte x ske couple2 ni,
tpi kte nk orng tu thu kte ske die..
wakakakakakak...

cmplicated sngguh soklan..ngee

budak kecik said...

aik?? stail cik anon ni tulis sama ngn dayu punya stail.

oo, ckp je la: "AWAK. SAYA MINAT AWAK JE. TAPI TAK NAK KAPEL. HARAP AWAK PUN DAPAT MINAT SAYA GAK"

kahkahkah

dayu_myself said...

kah33333....mengong la ckin ni...
serius lwak gile bualan tu...
hahahaha
xpe la...sye ad rmai lgi yng sye suke..
suke orng lain plak..
kah333

Anonymous said...

AWAK. SAYA MINAT AWAK JE. TAPI TAK NAK KAPEL. HARAP AWAK PUN DAPAT MINAT SAYA GAK..
kahkahkah...ni islamik confession ke hape..hahaha
xpela nnti cik anon pkai org tgah..tggu yek..heheh

ms ribena said...

sedang menunggu hint dr seseorang ke ikin..??? hehehehehe~ but! akak setuju. tlg la bg hint klu die ske kat kte. heh. mudah sket ctenye. ni duk tertanya berteka teki kan..

cik_paan said...

tak nak bagi hint, terima kasih..

AA said...

xde kekuatan la T T