Tuesday, November 22, 2011

karut.



perlu ke asyik ingat dia je? gaya macam ak takde keje lain asyik ingat dia. tolong la. jangan bagi harapan. dia bukan ingat kau pun.

ehem. apa makna dengan jam 11.11? betul ke masa tu menunjukkan ada orang ingat kita?

ahah! karut semata. ni semua gara-gara terpengaruh dengan cerita korea rumate ak.

5 comments:

dayu_myself said...

ingat spe shekeen??
cecite2...
nak tahu jgak...
adoi...best ni...gosip trhangat..^__^

budak kecik said...

haih. x abes2 lg ngn gosip dia. =p

cik_paan said...

hari tu ada baca kat status kawan aku:

kalau hati tu rindu dan teringat kat orang yang tak sepatutnya, maksudnya hati kita tak betul2 terpaut pada Allah...

ingatan utk semua ^^

budak kecik said...

mmg perasaan itu yg ak rasa skrg ni

hati ak mcm jauh dari Allah. astaghfirullahalazim

LadyBird said...

x pernah dgr. jam 11.11.. :D