Sunday, November 20, 2011

baju cantik tarik perhatian orang. bahaya.


tak perlu la tengok ak sampai ternganga.
tutup mulut. nanti lalat masuk.

ak tahu baju ak cantik.
boleh buat tarian ballet lagi.
nasib baik ak tak buat step up je kat floor ak ni.

thanx fiq sebab belanja kak kin baju cantik ni.
baju tu terlampau cantik.
kalau ada angin sepoi-sepoi bahasa, baju ni mesti jadi kembang.
cantik sangat!
tapi segan la pulok nak pakai depan orang awam.
takut menarik perhatian orang.
kak kin lagi suka pakai kat dalam bilik je.
yang tengok pun perempuan je.
takde hal lah.



rindu sama kamu la cik fiq vertigo.

:'(



1 comment:

LadyBird said...

mane gmbr bajunye.. nak tgk.. mcm cinderela ke.. kembang2..