Saturday, October 15, 2011

stalker.

salam.

hai anonymous!
terima kasih kerana sudi jadi stalker ak di formspring.
dan ak sedar ak tidak bergerak sendiri.
ada mata yang memandang rupanya.
tapi mata yang negatif!

kalau tak puas hati dengan ak sila cakap depan-depan.
ak bukan jenis yang pandai bergusti. *wwe pun ak tak pernah tengok*
ak bukan jenis yang suka carik gaduh.
ak terima segala jenis kritikan.
ak bukan tinggal seorang diri di dunia ni.
kita hidup serumpun bukan?!


dan ada kemungkinan juga mungkin kawan ak sendiri yang menyamar jadi anonymous.
kawan makan kawan mungkin.
kau nampak je ak ni jenis yang 'gila'.
tapi sebenarnya ak sangat sensitif. full stop!

ak tahu ak tak ramai kawan lelaki.
hei hello, ak masih straight.
jangan bimbang. lesbian bukan gaya hidup ak.

dan ak selesa dengan status single.
kenapa? kau jeles?
lantak kau la!
ak tak pernah kisah pun.
tapi biasa la manusia.
tak pernah bersyukur.
orang lain ada itu, dia nak jugak yang itu.



dan klu untuk stalker ak:
dia memang budak coursemate ak!

bukti?
dia kenal skandal ak!
gila. semua benda dia tahu. ada stail la kau.
wa salute sama lu.
*gaya macam perempuan je stalker ak ni*
sebab ak rasa lelaki tak akan bertanya benda yang remeh.



welcome to my world again stalker!
dah lama kau tak muncul.
ak pun rindu gila-gila dengan kau sebenarnya.

13 comments:

cik_paan said...

gosh...
aku yang kembar ko ni jatuh tergugat sebab lagi byk dia tahu dr aku...

*kelakarlah baca formspring ko..hahahaha (baru baca, betul)

dayu_myself said...

sye2...(smbl angt tgn)
ngeee
shekeen,nk bce jgak pe die tlis...
ksi la link nye....hihi

buDAK keCIK said...

paan: haha. taw xpe. tp yg soklan psl skandal ak mmg sah2 la dak biotek. tp ak x kisah sgt yg tu.maybe sje nk sakat ak. ade lg soklan yg dolu2 yg buat ak bengang tahu. tp ak rasa stalker yg dulu ngn skrg adalah org yg berbeza.

dayu: oh dayu rupanya. keh2. hai nmpk dayu dh mula bukak formspring blk semula. bukak je fs kita cik dayu. ngee

naz said...

pewittt peminat fanatik tu haha.

buDAK keCIK said...

ye. peminat yg psiko.

ghost writer said...

aku pun yakin dia pompuan.hanya pompuan yang tahu hal pompuan.

tapi ada tak mana-mana lelaki yang ko tolak lamarannya?manalah tau. :)

buDAK keCIK said...

nope. mmg xde laki yg ak prnah tolak lamarannya.. tp x taw la plk yg jnis minat dlm diam kan? ;p

fazrulnoor said...

alahai..knp ko budak kecik? sape yang rajin sgt stalker ko..hehehhe..mcm2..

buDAK keCIK said...

entoh. ak pun pelik. asal la rajin sgt nk stalk ak. padahalnya xde apa yg menarik psl ak utk diselongkar..

haila~

HEROICzero said...

Hi si tak-jinak-seperti-yang-dijangka ,

ah , selalu nya perempuan lah ni . hehe !

buDAK keCIK said...

ye2. ak mmg jangka kan ini adalah perbuatan seorang gadis~~ phewww

adan said...

hye si gadis single.. aku agak stalker ko tu pompuan beb..

buDAK keCIK said...

ye. mmg pompuan.