Monday, September 19, 2011

tindakan berani seorang perempuan.

salam.


pada suatu hari, si lelaki sedang makan di hadapan tangga sambil ditemani oleh sang ibu.
dari sudut lain, kelihatan seorang perempuan sedang memerhati gerak geri si lelaki.

kemudian, si perempuan telah mengambil langkah pertama dengan mendekati si lelaki.
si perempuan duduk bersimpuh di sisi si lelaki tanpa mengendahkan kehadiran sang ibu di situ.

lepas selesai makan, si lelaki mula angkat punggung dan berjalan mundar mandir.
yang hebatnya si perempuan setia menemani si lelaki walaupun si lelaki buat dunno je.
ceh, jual mahal gak lelaki nih!!

tapi sekeras-keras lelaki, akhirnya dia tetap tewas dengan kesetiaan perempuan tersebut.
akhirnya dia mula pimpin tangan perempuan itu dan menuangkan segelas air untuk si dia.
mereka sama-sama minum.

wah! romantik!!




okay fine.
cerita ni berdasarkan kisah benar sepasang kanak-kanak lelaki dan kanak-kanak perempuan.
umur mereka dalam lebih kurang 3-4 tahun..
weewiit, ak pun kalah tahu.
ak sendiri tengok dengan mata kepala ak. bukan dengan kepala lutut ak okayh.

13 comments:

Mish Apple said...

har3, mesti tengah berangan nak jadi macam tu . :p

Not so Randy said...

adik?? anak buah??=p

fazrulnoor said...

sweet :)

buDAK keCIK said...

mish apple: erk, agak la. kui3

not so randy: anak buah... jeng3

fazrulnoor: so sweat!! haha

dayu_myself said...

oho...
bhye tu shekeen..
hak3...
buat drma korea msti mlt0p ni..hik3

buDAK keCIK said...

oh, bdk pompuan tu tgk citer korea kot. tu yg romantik semacam je. ahaks

HEROICzero said...

keh3 dia olah cerita jadi mcm ni kemaiin lagi !

buDAK keCIK said...

eh, bese la. citer romantik kan. keh3. kna la bg interesting sket

cik_paan said...

ahahahhahah..
masa kecik2 mane ade malu2 ni

fazrulnoor said...

nnt ko pun kne romantik mcm tu tau

buDAK keCIK said...

paan: budak. bese la. xtaw malu. malu pn dorang x taw cmne rupanya. haha

fazrulnoor: erk, prlu ke jd romantik cnggitu?? ahha

L said...

kecek2 pun dah pandai.. dunia3... huhu

dah smyg belom??
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-1.html

buDAK keCIK said...

ak pun trkejut tgk bdk2 tu.. mula2 x caye, tp itu la kebenarannya. huhu