Sunday, September 25, 2011

layan rugbi la der.

salam.

siapa suka layan rugbi??
walaweyhs, ak TERtengok sukan rugbi di channel 801 (arena).
pemainnya pula PEREMPUAN okayh.

Tongga vs Singapura.
pemain dari Tongga berbadan besar tahu.
pemain dari Singpura pula berbada kecik-kecik.

so, paham-paham la bila besar lawan kecik.
pergh, kuat bebenor si besar rempuh si kecik.
seram ak tengok!!

akhirnya kumpulan si kecik yang menang (Singapura).
yeay! (opkos la ak support geng si kecik sebab kami kan dari saiz yang sama. haha)
kesimpulannya kecik bukan sebarangan kecik ea.
**ceh, tak abes-abes lagi dengan isu kecik dia.. kahkah.

masa zaman MRSM dolu-dolu, ak TELAH cuba main rugbi.
sebenarnya dalam keterpaksaan. hua3.
tyme ak main rugbi, masyaAllah ramai gilak yang berminat nak rempuh ak.
maklum la. ak kan terlampau lembut. (eh, ye ke??)
senang-senang je dorang dapat rebut bola dari ak!! huh!

kalau macam ni gayanya, baik ak main futsal je.
maklum la ak kan bakal makwe khairul fahmi.
so, kena la terer main bola sikit-sikit.
nanti boleh la kami sama-sama dating kat padang bola.
jimat sikit duit.
di samping dapat diet sekali. harhar




6 comments:

syimahussin said...

men futsal gak ke . like

buDAK keCIK said...

erk, kalu thn lps aktif la gak ngn futsal. tp thn ni lngsung x aktif sbb xde geng. huhu

dayu_myself said...

hahaha...
geng bdak kecik mmng terer kan...
hihihi..
mkwe apek ke??
hadoi...knape nak ambik bkas pkwe kte ni??
ngahahhaha

buDAK keCIK said...

sbb sy suka sgt ngn apex!! wahaha

HEROICzero said...

keji sungguh alasan bermain bola tersebut .

buDAK keCIK said...

kahkah..

yela. yela.

jom lawan bola. harhar