Monday, September 5, 2011

jom nikah!!




salam.

hari ni tanggal 6 september 2011 bersamaan dengan hari selasa, baru la ak dapat online setelah bertungkus lumus dengan persiapan kahwin... sepupu ak. bukannya ak. mmuahaaha.
saje nak buat gempak.

haa, gambar pasangan sejoli kat atas tu gambar sepupu ak, chong a.k.a. arif dengan isterinya yang telah selamat dinikahkan dengan sekali lafaz je.
caya la si chong ni.
tu pun, nasib baik ayah ak paksa dia berlatih malam sebelum dia nikah.
ayah ak berlakon jadi tok kadi.
terketar-ketar dia masa dia tengah berlatih malam tu.
sampaikan kaki dia dah bertukar jadi biru sebab sejuk. punya la nervous.
ak kat tepi dia dah rasa macam nak tergelak guling-guling kat situ. tapi ak tahan je. sebab nanti kang dia malu pulak nak berlatih. kahkah





hadiah perkahwinan untuk sang isteri, seutas gelang tangan.





ni giliran family ak pula untuk bergambar bersama raja sehari.








ni la tukang penyibok masa akad nikah.
ceh, gaya macam dia je yang nak kahwin.
nak ambil berkat la katakan. ngee :)



alahai chong.
kau dah jadi milik penuh bini kau.
lain kali kau jangan nak sibok usik-usik ak lagi. **entry ak dengan chong**

kang nanti bini kau jeles dengan ak, camne tu??

chong,
jaga bini kau baik-baik ea.
jadi la suami yang boleh membimbing isteri dan anak-anak kau ke jalan-Nya. amin.
insyaAllah...

6 comments:

sleeping_maniac90 said...

haha..
ko bile plak???

buDAK keCIK said...

erk, ak?? masih jauh perjalanan ak. gagaga

Heidi Shafiq said...

tajuk 'jom nikah'.. ko ajak sape? aku ke? :P

fazrulnoor said...

lawa bini spupu ko..caya lah..ko cepat2 la ea budak kecik

~SaL IjOu~ said...

tolong cari calon sorang~ =p

buDAK keCIK said...

HS: a'ah. mmg la ak ajak ko nikah pun. keh3

fazrulnoor: bese la kuasa dslr. semua bnda nmpk cantik. tehee

erk, byk lagi bnda yg ak nk kejar b4 kawen. ak kan anak sulung...

sal ijou: okayh set. ko nk yg cmne? tinggi ke pendek ke? putih ke hitam ke? ceh, gaya dh boleh bukak ejen carik jodoh ni. wahaha