Wednesday, September 21, 2011

dah biasa jadi kecik ni.

salam.

waktu ak kecik-kecik dulu ak selalu jadi perhatian orang.
**mungkin sebab comel sangat kot. walaweyhs, terangkat bakul sendiri la pulak.
nama lagi budak kecik.
budak kecik semuanya comel-comel.
sape yang tak comel tu, gamaknya dia tu alien la kot.
eh, tapi alien pun kiut.
erk, rupa alien tu camne ek?

bila dah ada sesi melawat sedara mara tu, terutama tyme raya.
haa, masa tu memang ramai la yang puji ak.
mereka kata kaki ak nampak macam panjang. ni mesti tinggi lampai bila dah besar.





tapi kebenarannya, ak ni kecik je. (nak kata pendek tak sampai hati la pulak. kuang3).
sampaikan, ada yang kata ak ni masih sekolah menengah. hua3.
ok lettew. perasan awet muda sikit. kahkah.


14 comments:

L said...

kecik2 la comel.. huhuhu

kalau yg tue... sembahyang kita xkan terangkat... nt L nk wat post pasal tu laaa... kita asik dok mengaji, mcm mana nk solat. rukun2 solat jak. tp kita xmengaji adakah solat kita diterima ka x...haaa... nt akan di ulaskan. tq ingatkan..

sleeping_maniac90 said...

haha ak pn kcik wei..
bdk f1 pn lagi tinggi dr ak.. ap kes?? bhahahahahaha

budakijaupendek said...

sama la.
hari tu pergi tournmeny netball adik kt sekolah.
ada budak f5 kirim salam mintak no nk berkenalan.
wat de ~
tp kecik ni comel kan2?? haha

HEROICzero said...

ala comei nyeee kecik2 ni , rasa nak pijakkk jek .


ha ha ha .

buDAK keCIK said...

L: kan ramai je yg free hair tp solat penuh 5 waktu.. trima kasih. nnti share2 ea

sleeping maniac90: kahkah. taw xpe. bdk2 skrg lg tnggi dri ak. ak pun konpius, eh, ak ni umur bape sebenarnya

budakijaupendek: fuyyo!! stok2 adik tu yg mntak no. tehee.

heroiczero:ek eleh. jelesh lettew kami ni golongan kecik2. hahaha

~SaL IjOu~ said...

kalo ngajar skola rendah, budak darjah 6 pun lagi tinggi dari cikgu cmne tuh~ huhu

buDAK keCIK said...

konpem2 kna buli ngn bdk yg lg bsr dri kita. hui3

sifu im said...

bdk skolah menengah??haha..perasan leh tahan jugak ko ni yer

buDAK keCIK said...

ehem. bese la.. sekali sekala kna gak perasan sorang2. kuang3

dayu_myself said...

kcik kecik cili padi...
hehhehe..
comel ape...ye dakk?hahaha
nnti senang nak cri baju kawen..hahaha...siapa la bkl suami awk tu...ngeeee

buDAK keCIK said...

hah, senang nk carik baju kawen?? kita ase mcm kna jahit sndiri je nnti sbb xde saiz yg bersesuaian. keh3

syimahussin said...

kalo yg tinggi lampai ni cam ne lak?

fazrulnoor said...

budak kecik mmg cute selalunya..tp ko aku xtau la..aku mmg sure cute la masa kecik..hahahah

buDAK keCIK said...

syimahussin: oh, tnggi lampai yg plg cantik n da hottest one!!

fazrulnoor: "eleh, ak pn cute la" kata diri ak kpd diri sndiri. haha