Wednesday, September 7, 2011

alamak. seluar pengantin koyak.!!

salam.


lokasi: rumah pengantin lelaki (chong)
masa: 12.15 p.m (sebelum berangkat ke rumah pengantin perempuan)


mama chong: arih, cepat la. semua orang dok tunggu dah ni. kan kita dah janji nak sampai rumah anis (pengantin perempuan) pukul 12 tengahari.

chong: kejap la mama. arih nak betulkan kain samping ni. okay dah siap. bereh. jom gerak.


masa dia tunduk nak pakai kasut, ade keluar bunyi dari seluar dia... prakkkkkkkkkkkkkk

chong: weh, alamak. seluar ak koyak ke? cop2. nak masuk check jap.



selang 3 minit kemudian.

chong: wei, seluar ak koyak ni. camne ni?

ak: ala, kan kau pakai kain samping. konpem tak nampak punya. lagi pun kau pakai boxer kan. oh lupa. kau ni mana la pandai pakai boxer.

ayah ak: takpe-takpe. nanti nak jalan tu, kepit-kepit la sikit. konpem takde orang nampak.



kahkah. lawak la sepupu ak yang sekoq ni.
masa orang kalut nak berangkat rumah bini dia tu la, seluar dia nak koyak.
dah la dia bersiap paling lambat. seluar pulak koyak!!
tu la pasal. sape suruh kau gemok sangat.
lain kali dah taw nak nikah bulan syawal ni, cuba la control makan masa bulan ramadhan.
haila.




muka nervous tyme nak akad nikah. hee



10 comments:

Far8 budak baik said...

hahahahaha!
takpe samping ade kn..
klo tak cukup samping..
boxer cukup ape nakkk
cover..
hahaha!

aQimie Ceplos said...

HAHA! lawak la spupu kau ni :)
cakap kat dy selamat pengantin baru :D

buDAK keCIK said...

far8 budak baik: tu la. ingtkan nk suruh dia bersanding ngn baju melayu n boxer je. kahkah

aqimie ceplos: sepupu ak yg ni mmg cmtu. x sangka la bengong2 dia pun, rupanya dh kawen pun dia. haha. okayh2. nnti ak gtaw dia. insyaAllah. hee

fazrulnoor said...

stress tu kalau koyak..hahaha

buDAK keCIK said...

oh, lupa. ko kan dh ade pengalaman jd raja sehari... tp ak tgk sepupu ak yg tu rilek je. haha

Not so Randy said...

betul2 koyak ke saje memain ni?????

Biar betik!!

buDAK keCIK said...

betul2 koyak laa. tp kan bley cover dgn kain samping. tehee

~SaL IjOu~ said...

hehehe..masa kalut mmg mcm2 boley jadi~

dayu_myself said...

lawak la chong tu...
apesal tak amek gmbr die jln kepit..
hik333....

besnye dah kwn...cik bdk kecik bile lgi??sila jemput...weee

buDAK keCIK said...

sal ijou: haha. seluar koyak yg parah tuh. keh3

dayu: erk, sy?? tnggu sampai seru. hehe