Friday, July 22, 2011

tengok bola je mesti jerit

salam.

semalam ak join tengok bola kat kedai makan.
chelsea lawan malaysia.
terbaik la penjaga gol kita walaupun bukan encik apek.

ak ni memang tak boleh tengok bola kat kedai makan.
sebab ak ni suka jerit.
jerit je yang lebih. gagaga.
kalau ak tengok kat rumah, boleh la ak nak jerit ke. sepak tv ke.

masa geng-geng ak dok bising-bising tu,
baru ak perasan rupanya kami je group perempuan yang berada di tengah-tengah lelaki.
pusing kanan lelaki. pusing kiri lelaki.
pusing belakang lelaki. depan memang konpem-konpem la lelaki.

mesti si lelaki bengang dengan group ak.
sebab kami banyak komen.
haha.
biasa la. perempuan. jangan salahkan sifat kami.
kalau tak, korang jugak yang boring kalau kami ni jenis senyap macam tunggul.
ye dok??

dan macam biasa la bila dikelilingi pleh lelaki.
bau rokok tu memang perkara wajib.
aiyoo, berkepul-kepul asap rokok datang ke arah kami.
lemas tahu!

3 comments:

Beatrice Bianus said...

malaysia main hebat kan main...1-0..kira okey la..tu pun gol tak cantik...hihihi

dayu_myself said...

kahkahkahkahkah...
lwak la semalam..
memang gans sngt ke kita ni??
control macho sudaa tengok bola..
ngahahaha

hafiz said...

tak kat mamak lah jerit! org gila je jerit sorg2 kat rumah. =p