Tuesday, July 19, 2011

salam.

hoho.
tiket bas untuk balik ke kelantan sudah selamat berada dalam genggaman ak.
alhamdulillah.

insyaAllah, jumaat malam sabtu ak bakal bertolak balik dengan menggunakan perkhidmatan cepat ekspres.
pergh, lebih kurang 12 jam ak duduk statik dalam bas.
habis la pinggang ak.
ceh, gaya dah macam makcik umur 50 an. keh3.



minggu ni merupakan minggu terakhir ak di Institut Veterinar Malaysia.
paham-paham je la bila ak cakap minggu terakhir.
mood langsung dah terbang ke mana-mana.
dah terbang balik kelantan mungkin. haha.

jujurnya, ak dah malas.
senang cerita.
angin kemalasan makin terserlah.
sebab ak dah simpan angin kerajinan untuk packing. yahoo!

mari kita pulang ke kampung halaman sempena bulan ramadhan yang bakal menjelma.
psst, puasa ganti dah habis belum?
baik korang ganti cepat-cepat.
lain kali, kalau tak nak kalut-kalut ganti last minit,
ganti la awal-awal.
dalm bulan syawal misalnya. kan??

3 comments:

ghost writer said...

jasad saja di situ

tapi jiwanya sudah melayang ke kelantan...

dayu_myself said...

saya pun dah lama tak blik tau budak kecik...sangat sedih wooo...huk3

wink2....

buDAK keCIK said...

ghost writer: yup. jiwa dh lama melayang ni. uwaaa. bila la jasad ni trbang blk gak

dayu: byk la lama x blk. haha