Monday, July 11, 2011

paham ke idok??

salam.

susah nak paham?
ya! perangai ak memang susah untuk difahami.
dan teramat la susah untuk diterokai.

hidup ak memang banyak sekatan.
tersekat dengan ular yang selalu jadi mainan mimpi ak.
hoi, dah takde binatang lain ke nak jadi mainan mimpi ak. kucing ke.

tersekat dengan bola.
ye ak takut nak main bola yang bulat contohnya bola jaring dan bola baling.
sebab masa zaman purba dahulukala, bola tu pernah landing tepat dengan muka ak.
hoi bola, kau ingat muka ak ni muka jaring ke? aiyak!
tapi ak minat khairul fahmi. ngee. :p

masih belajar mengenali diri sendiri.
apa yang pasti ak memang suka senyum.
walaupun hati ak sedang menangis.

ye. ak memang suka menangis pun.
korang je yang tak tahu.
harhar...

6 comments:

naz said...

saya suka nangis sebab orang tersayang. kadang taip entri untuk mereka pun meleleh babe haha

adan said...

senyum itu sedekah.. ^__^ jom senyummmmmmmm...

buDAK keCIK said...

naz: wah2. siap meleleh-leleh ek? jiwa lembut jgk ek naz ni. hee

adan: jom senyum. say cheese! :)

Isteri Encek Bard said...

be a cool

dayu_myself said...

snyum selalu spaya orng x prnh nmpk persaan sbnr kite....kan3..=))))

buDAK keCIK said...

isteri encek berd: insyaAllah i'll try...

dayu: tu mmg cara yg trbaik!! ngee