Wednesday, July 20, 2011

kelibat gadis oren

salam.




gadis oren?
yeah! kalau di sini dia lebih dikenali sebagai gadis oren.
gadis oren ibu susuan.
gadis oren yang suka senyum.
gadis oren yang kepoh.
gadis oren yang jiwanya selalu kacau.
gadis oren yang suka ikut kepala angin sendiri.
gadis oren yang mulutnya macam longkang.
gadis oren yang lurus bendul.
gadis oren yang selalu bikin orang marah.
gadis oren yang gedik.
gadis oren yang buat orang naik meluat dengan dia.



tapi realitinya orang lebih kenal dia sebagai hantu pink.
erk, maaf kalau-kalau ada yang anti dengan pink. mmuahaha.
yeah!
dia memang gila dengan kaler pink.

memandangkan di sini tiada baju kaler pink.
maka, dia pilih baju kaler oren.
konon nak tukar selera pink.

tapi dia memang amat fofular di sini.
sebab dari jauh, dah boleh nampak baju kaler oren dia yang terang tu. keh3.

namun, kehidupan gadis oren di sini sudah hampir tamat.
tiada lagi bayang gadis oren di sini.
yang tinggal hanya la baju oren yang dipinjam oleh si gadis...

8 comments:

cik_paan said...

saya akan rindu budak oren, eh bukan
baju oren tu je...

buDAK keCIK said...

ye la. baju oren yg dipakai oleh org yg bunuh diri thn lepas. hhaha

ghost writer said...

warna garang dalam hutan sangat menarik perhatian pak belang...

jaga-jaga..depan ada semak.hihi

buDAK keCIK said...

oh, pak belang pun minat kaler pink gak ke? haha

Far8 budak baik said...

ending mcm cerita novel je
hahahahaha..kemana kh gadis oren
tiu pergi..
wlupun mulut bau longkang..
tapi aku mcm terpikat
lahh kat dy..
hahahahaha
satu lagi..aku tak anti-virus..
anti-pink..ekekeke

buDAK keCIK said...

ko mmg Far8, bdk anti pink. gagaga

amendenya ending novel. ni la ending utk life ak kt johor buat kesekian kalinya. entah bila la plk bley sampai johor ni. ngee

pergh, caya la. ko xkisah ngn mulut ak yg brbau longkang. wokeyh, pass kt ak no ko. haha ;p

dayu_myself said...

gadis oreng , akn ku rndu dia..
pasni msti terimbau2 gdis oren dmne2,
tgok buah oren,
tgok baju pr* M..opsss...salah..hahaha

buDAK keCIK said...

ingt daku dlm doamu. ngee