Saturday, July 9, 2011

akhir

salam.

hari akhir?
ye. berakhir sudah tugas ak di unit simulasi.
tiada lagi botol susu.
tiada lagi susu.
tiada lagi ibu angkat yang mereka suka cium.
erk, ibu angkat? hoho.
tiada lagi bontot ibu angkat yang perlu disondol. ngee.

kenapa ak berminat sangat nak bagi susu kat anak lembu dan anak kerbau ni?
mungkin sebab dah terlalu biasa menyusukan baby barangkali.
hoi, menyusu guna botol susu okay.

sangat puas hati bila tengok mereka bergelimpangan tidur selepas menyusu. kenyang!
yeay!





tapi kalau budak putih ni pulak agak berat hati nak tinggalkan unit simulasi ni.
kerana dia bakal rindukan orang di situ.
sabar ye. ada jodoh, jumpa lagi. ;)

bye baby...
tiada lagi ibu ikin di situ.

8 comments:

dayu_myself said...

ehem3...siape ye budak putih tu..hahaha...siapa bdak malang yang akn drindui tu??hehehe

buDAK keCIK said...

bdk malang itu ialah tetttttttttttttt

wohoo ;p

cik_paan said...

amboi budak puteh....huhu

ibu susuan tak suke minum susu

buDAK keCIK said...

hee. paham2 je la ibu susuan yg sorang ni mmg liat nk minum susu. suka menyusukan je tp utk diri sndiri nk minum, oh no way!!

ghost writer said...

aku suka makan daging kambing panggang...tambah kuah madu sikit..peh!aku leh terlentang kekenyangan.

buDAK keCIK said...

wow! mcm sedap je bunyik. tetiba rasa lapar

alfa_sh said...

nak susu ugk..heheheeh..bgs ikin bagi susu kat kmbg tu ya..

buDAK keCIK said...

nk susu fresh? jom la visit IVM. ngee