Wednesday, June 15, 2011

~pak habib nak taja ak?~

salam.

masuk bilik tv, bukak tv.
tepuk-tepuk bantal sikit, pastu baring.

tengah syok layan iklan, tetiba mata sepet ak pun dah boleh jadi bulat membuntang.
erk, fasha sandha?
pak habib dah mula taja fasha sandha?
haila. tepuk dahi licin ak. sakit!
maknanya ni bukan mimpi.

maap la. mungkin ak baru tahu tentang ini.
sebab ak bukan jenis layan tv sangat.
nora elena pun tak sanggup ak layan.
sebab ak bimbang nanti ak idamkan lelaki idaman macam si setan. oops, SETH TAN.
tak mahu ak idamkan lelaki sehensem dia.
cukup la dia hensem di mata ak je.
kang nanti hensem sangat, tak larat pulak nak berebut dengan orang lain.

pak habib, ai pun nak jugak jadi model barang kemas u ;p

3 comments:

naz said...

pergi lah kacau laki orang dapat penaja nanti hahaha

+d.O.Y.A.h+ said...

yeah. ai pon tak layan nora elena. cukoplah goku yg paling ensem dimata. wah gitu! :)

buDAK keCIK said...

naz: ngek la ko. hahaha

doyah: yeay, dh jumpa spesies ak rupanya. gagaga