Tuesday, June 14, 2011

~gaya dah macam mintak penumbuk~

salam.

u, ai panas la hari ni. kenapa la bekalan elektrik boleh terputus ni? yawww.

bila ditemuramah:
"tok tahu la bakpo. dah la dale hute abes pok-pok dio amek, pahtu dale bandar ni pun dio nok jugok ko?"

translate:
tak tahu la kenapa. dah la dalam hutan abes semua mereka ambik, lepas tu dalam bandar ni pun dia nak jugak ke?



amboi cik kak. dah la pakai baju serba hijau. nampak cantik je.
tapi...
bila dia bukak mulut, haa amek kau.
punya la lancang mulut dia.
ak yang dengar ni pun nak bernanah telinga ni.

ahkak, tolong la cover sikit sikap panas baran ahkak tu.
nampak ada sedikit kecacatan di situ.
tahu la masuk tv siaran berbayar.
tak perlu nak tunjuk marah kat tv.
awak tu orang timur. perempuan pulak tu. dan gaya dah macam bini orang.
cakap lemah-lembut sikit la.
kalau mereka yang bertanggungjawab potong bekalan elektrik kat kedai awak tu dengar pun, sejuk je telinga dia mendengarnya.

ni tak. gaya dah macam mintak penumbuk.
nak rasa penumbuk ai tak??

2 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

hurm...terlalu ikut emosi kakok tu..huhu~

buDAK keCIK said...

taw xpe. kakok tu ganah sgt..