Thursday, June 16, 2011

~chantek~



salam.

alhamdulillah hari ni masih berpeluang untuk puasa.
cuaca cantik.
tak panas. dan tak sejuk. sedang-sedang.

buka puasa dengan nasi lemak ayam berempah.
hajat di hati nak beli nasi kerabu tapi nasi kerabu di sini tak ori macam kelantan punya.
hajat terpaksa dibatalkan.

lepas berbuka rasa pening.
tapi tetap gagahkan hati untuk mengaji walau sehelai muka surat pun.
alhamdulillah.

kemudian terus tersungkur atas katil.
hanyut buat seketika sementara menunggu jam bergerak ke pukul 8.30.
kerana ada date dengan lecturer. perempuan. jangan salah anggap.
oh, rupanya dr. aida ada anak dara yang cantik. nasib baik ak ni perempuan.
kenapa dr. aida tak bawak anak teruna dia yang hensem?
tapi...
dr aida ada anak teruna ke?
ak pun kurang pasti.

10 comments:

cik_paan said...

adelah...
anak dia kan ade form 2 ke form 1 entah...


aduuuiiii

buDAK keCIK said...

a'ah mmg. ank teruna dr aida yg tu sesuai utk jd bkl menantu ak je weh. keh3

aleen aiden said...

alin blum ganti puasa lagi....hu3

buDAK keCIK said...

wah, baik ganti cpt2 ;)

ghost writer said...

baik kawen cepat...dah lama dah puasa tuh.

buDAK keCIK said...

kawen? erk. mengambil masa yg agak lama...

Anati Soki said...

cakap pasal puasa. anati soki masih belum habis puasa ganti. baru terganti satu hari kot.. omg omg

buDAK keCIK said...

xpe2. masih ade masa utk gnti. cpt2 la gnti ea~~ hehe

ubi said...

bak sini no anak cik aida tu..hehe

buDAK keCIK said...

erk, aiseh lupa la plk nk amek no dia. haha