Tuesday, May 24, 2011

~contoh anak dara terhebat pada masa kini~

salam.

okay fine.
cuti 2 minggu bakal kehabisan.

ye memang ak cuti selama 4 bulan.
tapi ak ada praktikal kat institut veterinar malaysia, johor.
bermula pada 30 mei 2011.

ak masuk ladang tuh.
boleh tengok teknik-teknik embryo transfer yang lembu punya.
bukan manusia punya.
satgi kalau ak belajar transfer embyo manusia, gamaknya ada yang mintak ak transfer embryo luar nikahnya.
oh tidak. ak berpegang pada kebenaran dan yang sah di sisi agama.

wei, cuti tak puas lagi der.
tapi dah nak kena gerak keluar dari bumi kelate.
ni yang malas ni.

mana tak malasnya, hari-hari ak tidur sampai matahari dah tercacak atas kepala.
pastu bangun terus brunch (breakfast+lunch).
mak ak pun membebel tiap-tiap pagi.
bila ak bukak mata je, ak tengok lengan dengan kaki ak dah biru.
bukan sebab lebam kena bantai dengan tali pinggang tapi mak ak cucuk ak dengan pen berdakwat biru.
nak kejut anak dara dia punya pasal. hee.

ak la contoh anak dara yang terbaik pada masa kini.
so, contohilah ak. *gelak jahat.

6 comments:

Khuzrin Kamarudin said...

hahahaaa... selamat mnghbiskan cuti...

buDAK keCIK said...

oh. syg cuti ak hampir expired. uwaa

naz said...

perghhh cancel buat calon isteri haha

buDAK keCIK said...

haha. terima kasih krn sy masih boleh hidup membujang. keh3

pwincess Lov3y dOv3y said...

hahaha..sama la kita nie..
kalau tak kena melalak ngan mak mmg tak bangun nyer..


boboy vs gegurl sapa lagi hebat

buDAK keCIK said...

kalu blk umah, pas2 after abes exam plk, mmg syiok la tido.. hee