Saturday, April 2, 2011

~laki psiko!!~

salam.

kenapa perlu nak banding-bandingkan ak dengan adik ak yang lagi cun tu?
yup. ak tak cun.
tapi adik ak memang lagi cun daripada ak.
muka kami memang tak sama.
yang sorang muka macam cina. yang sorang lagi muka macam hindustan.
tapi kami tetap sedarah sedaging!!

tapi ak tak pernah jeles dengan adik ak.
sebab ak tahu di sebalik keburukan ak pasti ade kebaikan ak.

tapi ade la sekor budak laki ni memang sengaja nak cari gadoh dengan ak.
pehal pulak dia nak banding-bandingkan ak dengan adik ak?
dia tu sape??

ak kenal dia sebab dia budak kelas ak masa kat matrik dulu.
ak rapat dengan semua budak laki kelas ak kecuali dia.
sebab?
kerana dia ni memang suka cari masalah dengan ak!
ade je benda yang dia tak puas hati.

dia tu dah la tak hensem.
tapi ade hati nak ngorat kawan ak yang cun melecun.
dah la siap main paksa-paksa lagi suruh kawan ak terima dia.
gila psiko budak laki ni!

lepas tu sekarang ni ade hati nak ngorat adik ak pulak.
ape ko ingat ak ni salesgirl ke?
main jual orang. gila!!
sekarang ak terus block dia daripada fb ak.
padan muka ko!!!!!!!!!!!!!!!!!
boleh berambus daripada hidup ak!




4 comments:

cik_paan said...

hahahha...
takpun ko langgar je mamat tu ngn stimroller

buDAK keCIK said...

x pun ak lenyek ngn bulldozer tros
kahkah

Raji berkata said...

hahaha boleh plak dia cmtuh ;D

zuraini said...

dia nak mengorat kamu tuh